Saturday, September 5, 2009

(gua) gua syak maxis ada problem

kul 11.25 tadi gua terjaga coz hp canggil gua berbunyi dan bercakap, "ma".

kalo kuar nama orang lain haram gua takkan angkat. ni kuar bunyi "ma" kenalah gua angkat, kang tak pasal2 gua jadi batu time tido.

sayup gua dengar suara ma gua.

"kenapa kol ma?"

anak yang baik, jawap dengan sopan.

"bila plak anak yang baik kol ma ni? "

ma gua bagi fakta.

"ni ma tengok ada miskol ni?"

anak yang baik, jawap dengan sopan juga.

"itu miskol kelmarin la ma. berapa lama da tu."

huh! gua tak tau ar samada line maxis macam taik, kol kelmarin pagi tadi baru masuk miskol atau ma gua yang salah tengok.

anak yang baik takkan salahkan ibu sendiri, dia akan bermati-matian menpertahankan ibunya.

ye! confirm maxis yang gampang!

12 comments:

sEmut said...

kah kah kah. dulu gua punya kes lain sikit. mak gua mesej, 'kenapa sms benda sama banyak kali?'

padahal gua hantar sekali je. gua syak maxis curi curi hantar msg supaya credit abis cepat, cilakak!

Luca De Ketiak said...

tapi kes bil astro lu paling legend la bro! hahaha!

BajuKurung said...

gua syak mak lu slh tgk kt missed call history kot.. lu kne blikan mak lu HP yg lbih cggih..

oked said...

gua plak ttau cane nk save no pki hp gua yg canggeh ni

BajuKurung said...

oked : lu x layak pkai iPhone lg.. lom ckup umo

oked said...

bk: cet..lu ingt gua mcm pidomat ka?hebat pki pone canggeh2..ni tahap gua tau wat col..sms bole la..tu pon tkial2..tu sbb gua asek col lu je..mls nk sms..gua pny guidebook da nth katmane

pari pari syurga said...

jadi gua suges lu bertukar lah ke SELKOM.


tp kdg2 selkom pun cm gampang jugak...



BERTUKAR!


hehehe.

Luca said...

dari selkom baik kaslom!

pari pari syurga said...

kaslom?


lu biar benar ni.....

oked said...

mcm ade org sebot name kaslom laa

Lily_namakuratu said...

..maxis mmg shilake..
time raya lg la cm gampang..
send msg smpai kesudah xsampai..

BajuKurung said...

lily : lu byk ngarut kot lam tex msj tu.. tu yg pyh nk smpai.. ahaks..

oked : bile lak ade yg menyebut? bkn taip ke?? lu slalu kol gua?? ooo.. yg name oked tu lu ek? huhuhu