Tuesday, September 29, 2009

(hakim) orang tak kenang budi..

masih ingat hakim?

gua da berentikan dia dan dia masih nak menyusahkan gua.

hakim,

ketahuilah lu bahwa sales lu hanyalah rm1900 je sebulan. dan komisyen lu hanya rm90 sahaja.

huh! kata gua tak nak bayar komisyen. tahukah lu bahwa gua bayar gaji lu rm1600. lu tinggal rm300 je untuk kompeni? so, ape lu nak menyalak lagi?

takpe, gua da biasa. jangan la hakim lupe, yang gua bukan meniaga ni setahun dua. dah macam perangai gua jumpe. hakim salah satu daripadanya.

mungkin tuhan hantar lu untuk mengajar gua erti sebenar "bagai melepaskan anjing yg tersepit."

tQ allah kerna masih ingat pada gua lagi..

7 comments:

BajuKurung said...

asl lu lepaskan hakim??
gua rsu nnti dia menyalak kt tmpat len..

[ o k e d ] said...

gampang ape niage sale 1900 dan komisyen 90?tggi gile lu kasi!!

Luca De Ketiak said...

tu pun masih tak sedar diri lagi..

letih gua nak deal ngan babi2 bodoh ni!

she-G said...

okey la tu oked...jaman org tak dak kerja neh...kompeni pom nak gak untung same...

Apit said...

skit gila komisen..tp sales pun sket..mmg ptt la tara tu!bos pun keja blog ja..hehe

Luca De Ketiak said...

she-g,
lu amik kalkulator kira.

sales 1900
gaji 1600
balance 300

300 tu bkn untung. kos lu jgn lupe.

argh! tu yg gua malas nak ckp tu. kira pun mls.

apit,
keja blog pun masyuk. so, kira o.k gakla keje blog ni. hahaha!

[ o k e d ] said...

slmat luca da tlg jawapkan..gua da anggap tggi nk mati budak tu pny komisyen