Sunday, November 22, 2009

(ayan) keinginan menonton bunkface yang terbantut

ini cerita semalam.

gua suke bunkface. cakap je apa lagu dia, sume gua tau. gua boleh sing-along kalo tiba2 lagu bunkface berkumandang dicorong radio decepticon gua.

oh ya! semalam gua mau menonton bunkface di bukit bintang. teruja gua mau menonton sam yang cute tu. lupa nak bagitau, gua ada poster bunkface dipintu bilik gua.

selepas sarapan pagi merangkap makan tengah ari di restoren tepi longkang taman taming jaya, gua ajak ayan pegi menonton bunkface.

"kul 2 kita gerak."

gua bagi order kat ayan. ringkas serta mudah difahami.

ayan naik ke atas, mengunci pintu. jelas kedengaran dari bawah. ayan akan kunci pintu atas 2 sebab.
satu, kerna dia mau mandi.
dua, kerna mau bikin fone sex ngan gfnya oked. bak kata ijok, "suara oked ni bleh tahan gak!"

gua berfikiran positif berprasangka ayan akan mandi. jadi gua pulang berjalan kaki ke opis untuk bersiap2. sempat abis 2-3 lagu bunkface gua alun.

gua melepak di opis. strategi gua mudah, bila ayan sampai baru gua akan mandi. tidaklah perlu gua menunggu, biar dia menunggu gua.

pung pang pung pang apa gua wat pun gua tak tau, gua sedar2 jam sudah jam 4. ayan masih belum kelihatan. "fak!" gua mencarut dalam ati.

gua amik hp canggih, gua kol ayan.

"mana lu gampang?"

kedengaran suara stim ayan dihujung talian.

"ase kamu tak kejut aku? aku tertido."

hujan mula turun di luar.

gua hanya mampu mengucapkan,

"selamat tinggal bunkface!"

7 comments:

shakinah said...

itula.nape kamu tak kejot dia.haih

Luca De Ketiak said...

gua tak bajet lak dia naik tido yong oi..

saya rase saya bukan oked said...

ah ayan tu sentiasa wat fonesex ngn oked..tah pape je mereka..

Mie Master^G said...

heheh...layan gak bunkface tu...apa bleh buat kalo dah melepas...

PETAK.! said...

Ahaha.Bila pula BUNKFACE perform kat BB.?

meo said...

wow...g-boy ghupenye lu nih...sian awek sweet...

Afna said...

gua tak penah tgk ayan tido,
tp kalau syamil tido mmg mcm anak badak yg comel...
hahaha...