Thursday, November 19, 2009

(ayan) solat subuh yang tidak khusyuk

ketika solat subuh tadi, selepas fatihah, gua tergelak coz tetiba otak gua teringat semalam ayan kirim kat ijok gambir sarawak sampai 3 keping.

"ayan.. ayan.. liar lu ni."

celaka. tak khusyuk gua jadinya. tak pasal2 gua kena repeat subuh gua tadi.

9 comments:

she-G said...

apa yang besh benda tu ya?kat pjbt ni ade sorang nak g srwak pun geng laki duk sebok kirim benda alah tu?leh wat makan dgn sireh ke ape?

momguess said...

lu berani lu kasik
buat n3 lah pasal benda tu

gua pagi ni xsbnyg
gua terlajak tido
lagi jahil dari lu

~0~ said...

lu jadi pengedar ke??hhahaha

paiseh said...

berapa kali lu repeat..?? misti slalu teringat nak karang2 ayat wat entry.. kn..??kn..??

Luca De Ketiak said...

she-g,
lu tanya laki lu.. dia pun penah pakai kot. hahahahahahaha!

mom,
da dapat nnt, gua wat entry. siap tunjuk cara nak pakai. hahahahahaha!

o,
lu mcm nak je?

paiseh,
ini lintasan hati. org macam gua ngan dr.asri je selalu dapat.

aBoi said...

gua x paham..???

[ o k e d ] said...

untungnye gua..

adanz said...
This comment has been removed by the author.
adanz said...

mende alah ni sgt bagus jika anak2 kecil merengek sebab sakit gigi... gosok ngan air buh tmpt sakit... xsampai 5 minit terus senyap.... efek kebas!