Friday, January 8, 2010

(penulis blog II) malas nak tulis tajuk lagi

dalam blog.

"fak la lu"

"pegi la mampos!"

"ya! gua isap rokok? so lu ada ape masalah?"

"kalo gua jumpe lu, gua jek lu punye rusuk!"

ya! penulis blog wanita ada yang menulis begini ketika berkarya.

gua paham itu kebebasan dia menulis coz orang tak kenal dia.

tapi masalahnya nape time cakap ngan gua jadi macam ni?

"kalau ngan orang lain, awak boleh cakap elok2, nape ngan saya awak nak cakap kasar2?

gampang! gua jugak nak di salahkannya?
:l.u.c.a.d.e.k.e.t.i.a.k:

p/s: jangan salah eja nama gua. ik ik ik!

6 comments:

shakinah said...

haha

nizamsani said...

hehe.

[ o k e d ] said...

o.k.e.d

she-G said...

nak jadik kesayangan incek gak kot...

BajuKurung said...

wakakakaka.. dia lom dgr lu ckp ngan gua lg.. kompom dia ingat lu berperang ngn gua.. lps nie "awk ckp bebaik ngan sye ye".. muahahaha.. mcm gampang itu ppuan..

Mommy Anyssa said...

heheheh gua gelak je la ye siti keti.