Monday, February 22, 2010

(gua) menatap wajahmu di kangkangku...

gua nak jadi macam mamat ni.

rambut da abis shuffle.

pakai memang indie gila.

tak silap gua mamat ni pakai badger.

pastu nyanyi lagu stok2 camni.

pergh! carta radio muzik, konfem no.1!

15 comments:

chea tak chachat said...

tajuk lagu da careee da tuh..

berdebar juga membayangkan bagaimana rope bideo kelipnya nnt..

haha!

jajappp nak bayangkan cemane nk menatap muka di celah kangkang..

meo said...
This comment has been removed by the author.
meo said...

lu jgn smpi kne santau dgn dak2 badger...ikon badger tuh...hik hik

bkn lu penah karok lagu ni ke???

o kambeng hitam o said...

lu beragak bai. gua suka aril ni. sampai lagu dia pun gua tak tau yg mana.

=D

paiseh said...

jiwa lu banyak tak kena sejak dua ni gua tengok~

Luca De Ketiak said...

paiseh..paiseh..

hati kau keras..

Anonymous said...

masih jelas

hentakbelipat said...

hahahah..slmbe kering kau ea...terbaekk

nizamsani said...

mak mertua aku suka lagi ni.
aku iyekan aje.
sebab mak mertua aku masak sedap.

Luca De Ketiak said...

bila nak ajak gua makan nasik umah mak mertua?

Badger - Anti Beauty - Voltra said...

gua tau la cosmic sponsor mohd jayzuan.....kitaorg mat mainstream. nanti kami sponsor linda jasmin yang hot. lu gak envy. Gondol pon pakai badger xkecah pon.

meo said...

haaa...kn gua dh ckp...rlx bro badger...klu lepaking nnti, lu org kokak je telinge luca ni, kasi setel trus...ik ik ik

lu org de no linda jasmin ke??? bak mai kt aku leh??? ik ik ik

Luca De Ketiak said...

ik ik ik!

abang badger marah la...

jangan marah abang badger.

nanti saya anda buku gondol kat sana ek..

Badger - Anti Beauty - Voltra said...

meo: no ade, tp bukan dalam perkhidmatan

luca:nsb bek gondol backup lu...kalo x, awk beam dah

Anonymous said...

jom iklankan blog kau sini http://fndrocka.wordpress.com/konsert-lain/