Tuesday, February 23, 2010

(uncle luca) pakcik yang baik hati

gua kini di ipoh.

saja balik kampung.

keje utama gua kat ipoh adalah mengentertain anak sedara gua.

safia dan shasha.

safia dan shasha suke tengok video klip pastu nyanyi.

selaku uncle yang baik hati, gua turutkan jelah apa anak sedare gua ni nak tengok.

gua bukak utube. antara playlist gua malam tadi:

1. adam, stacy bergabung meletus...
- sampai gua hapal korus lagu ni...

2. jika kau ubah fikiran - mila

3. aku bukanlah superman - lucky laki
-ni lagu wajib nih!

4. kenapa bah kau berubah kenapa bah- stacy
-ni siap dorang menari2 lagi.

dan yang paling gua tak sanggup tatap, lagu last ni..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
5. menatap matamu - aril

macam celaka...

p/s: takleh kutuk lebih2, nanti abang2 badger marah. ahaks!

p/sII: orang cakap, lelaki yang reti layan budak2 ni, awek2 suke..
so, amacam awek2? o.k tak gua?

14 comments:

Badger - Anti Beauty - Voltra said...

lu tgk, aril banyak peminat. nanti anak buah lu mesti merengek nk pakai badger

meo said...

cm ne r ghupe klu anak buah lu pkai baju design saikopig...ik ik ik

CikMelur said...

luca memang sweet.. ahaks~

she-G said...

kakak aweks kate.....yup!!!veri de laik one

Mizah Adam said...

okay la.. haha!

chea tak chachat said...

tersangat dan amat setuju dgn she-G..
=)

Z@yBlUrR... said...

TUMBS UP :)

hentakbelipat said...

anti betul kau dgn aril ea..hahaha...ke tu lagu paling hitz kau nyanyi tyme karok

10ton mind said...

lagu feveret luca tu...hikhikhik

kucai said...

nyanyi skit luca..huahauhauhauhau

LyNn HaMzAh said...

hahaha...x suka aril rupanya...layan jer la anak buah kau tu...

NenekPenne said...

aril tu siapa? penyanyi band indonesia tu ker?

hentakbelipat said...

hahaha.aril AF lah

shera said...

best ar...pandai layan bdk2...ada tokoh jd bapak misali...

tapi apsal mesti aril yg rambut pling cntik mcm sabut tu dikutuk?
jagalah hati beliau n awex2 yg x undi beliau mser kt AF dlu...