Thursday, February 25, 2010

(gua) saya suke sorang budak nama dia sara!

gua bz sangat 2-3 hari ni nak settlekan hal negara.

so, sinonim dengan nama blog gua, gua nak lu orang sume chill2 dengar lagu ni.

ah! biasalah! blog awek2 memang suke letak video klip.

tak suke? pegi lepak blog cik epal..



p/s: member gua suke letak S.A.R.A kat ujung sms dia ngan makwe dia.
contoh:

hi shayang! tengah watpe tu?.. S.A.R.A

tau ape tu S.A.R.A?

o.klah, gua bagitau la..

sayang awak rindu awak! ik ik ik!

6 comments:

Anonymous said...

haha.. jiwang sungguh incik LUCA ini..

-LiYaNa.MaZLan-

fazlyna arif said...

blog encik luca sudah jadi mcm blog awek2..

aripsamat.... said...

lu dah jumpe ILU tak?...member gua suke pakai tu...

Anonymous said...

gua tau gua tau! I LOVE U...lame dowh tak pakai istilah tu..ahahah

paiseh said...

lu ada sekendel dengan cik epal pulak ke..??

fndrocka said...

luca...lu tolong carikan kord gitar lagu tu..hehe