Tuesday, March 16, 2010

(gua) anda mahu masuk neraka?

semalam sebelum tido, gua dengar dokter fazilah kamsah cakap:

"2/3 daripada hakim dan lawyer akan masuk neraka.."

hasrat gua nak jadi loyer lepas berenti keje ni terbantut.

kepada kawan2 gua yang jadi loyer tu, bawak2 la tukar keje, jadi cekgu pafa lagi bagus.

4 comments:

nabila said...

wahhh..buat gua sedey je!!!
haluan idup dah lah nak jadi lawyer, skunk dah jadi haluan ke nerake

fndrocka said...

gua praktikal kat department legal..rasanya tak neraka sgt sebba gua tak buat kejer lawywer2 mana..loyer buruk ade byk

Anonymous said...

rasanya statement tu tak berapa tepat. mana boleh nilai orang berdasarkan kerja. kalo ikutkan doktor pun boleh masuk neraka kalo buat keje tak ikhlas

-saya si legal officer-

Anonymous said...

xberapa setuju dengan kenyataan tersebut..yang penting sebenarnya keihklasan..kalau keje cikgu..tapi time mengajar pon bantai mesyuarat,,x masuk class..boleh membawak ke neraka gak kot..hakim ni kan antara pekerjaan yang ada dari zaman Rasulullah lagi..


-lawyer xde byk ilmu mana