Monday, March 15, 2010

(gua) inilah hari yang gua tunggu2 selama ni..

arini gua secara rasmi berenti keje jadi encik bos.

gua menganggur. dah takkan masuk opis.

gua bercadang nak pindah damansara. barulah nampak urban sket dok damansara. nak lagi dekat2 ikea. pergh! bergaya je gua menjawap bila orang tanya,

"lu dok mana?"

bergaya kan bila gua jawap,

"damansara!"

pergh!

so, sempena dengan itu, sape2 ada keje kosong roger gua. ini serius bai.. (macam stail plak menggunakan perkataan "bai" di ujung ayat)

sementara gua menganggur ni jugak, sape2 yang kesepian tanpa teman, idup tanpa erti, rasa nak call talian befrienders atau nak belanja gua makan nasik sambil melepak, amatlah di alu2 kan.

5 comments:

m.a.n.n.e.q.u.i.n said...

ni ape kes plak nih?

momguess said...

welcome to damasara
gua pon dok damasara gak
kota damansara
hehehe
nnt kalu lu dh pindah sini blh lah kite mkn kat ikea
beli 1 jer air tapi kite refil
amacam???

she-G said...

jabat sape jaga???

Luca De Ketiak said...

syalala,

rasa nak jadi punk lak.. dum dum tak!

momguess,
ah! kota damansara tak stail! banyak indon..

she-g,
polis sentri want to jaga, polis mati pencuri jaga!

Syima Boyd said...

aiks.... nape menganggur?