Thursday, April 29, 2010

(gua) tawaran istimewa untuk semua.. termasuk anon tercinta jugak!

yey! arini 29hb.

kira2 28 tahun lepas, seorang bayi comel dilahirkan.

bayi itu membesarkan jadi gua.

sempena hari lahir itu gua bagi can kat lu orang sume untuk bertanya soalan2 pada gua.

sila tanya soalan di sini, nanti gua jawap: http://formspring.me/lucadeketiak

tanyalah apa saja, pasal gua ataupun pasal jiran gua, gua tak kesah.

hah! untuk anon2 jugak, sila tanya dan beritahu apa sangat yang lu tak puas ngan gua nih.. gua alu2 kan. gua memang tengah gian menjawap soalan ni..

10 comments:

fazlyna arif said...

selamat hari tua,luca..
dah 28

cacah said...

have a good one.

yummien straggy said...

slamat membeso luca~

noli said...

selamat ari tua sopy hehehehe....

Qh!EeK@n AiZaw@ said...

heppy befday..

sebelas said...

eh semua otai belog pakai formspring nie nape? adeh...

Akak said...

Hepi befday luca... semoga pjg usia, murah dan mewah rezeki, bahagia dunia dan akhirat... aminnn

TuN Zarie UTaMa said...

selamat hari lahir... haha lambat betol aku..hehe sori..

abangfaizul said...

selamat ari laher. siap untuk anon yang aku nak sengeh tu

she-G said...

owh..lame tok online..baru tau

okeh..slamat hari lahir..moga dipanjangkan usia oleh NYA smoga ande leh bawa kebaikan untuk semua...murah rezeki...luca dan kami juga..hehehe