Tuesday, May 4, 2010

(bapak gua) manifesto bn

gua diberitahu di blog budak2 sekolah gua yang bapak gua pernah bagi komen semborono kat tv.

gua pun tak tau.

tapi gua tak berapa setuju pendapat bapak gua tu. patutnya bukan yuran sekolah je yang patut di hapuskan, bapak gua patut cakap,

"hapuskan sekali ptptn, anak saya dah kena blacklist dah ni.. nak bawak saya jalan2 pun tak bleh. apa barang asyik jalan2 je pegi cameron highland?"

o.k, lu orang tengok kat minit 1:59. itu bapak gua!

3 comments:

CikMelur said...

wow.

ayahandanya nampak muda (kalau dikira ada anak umur 28)

cHeQgu sQema said...

aah lah.. bapaknyer nampak muda... kem salam kat bapaknyer..

NenekPenne said...

tengok video clip tu gua lagi teruja nak masuk BN....ahaks....