Wednesday, May 12, 2010

(piala thomas) oh hafiz hashim!

ini pengetahuan am yang gua dapat malam tadi.

orang melayu tak terror main badminton.

orang melayu terror main pompuan je. pastu buang anak merata2.

bab2 main badminton ni, bagi je ke orang cine. tengok camne orang amerika wat?

tak gitu?

16 comments:

stiffler said...

bila dah kalah mula la nak bising bising,dah menang nak sanjung sanjung,macam ni ahh perangai orang melayu

dude said...

n the result?

she-G said...

jenis cam ayam..kokok degar2...taik glumang kat ekor..menang sket lebey2 trus..hoh..

Fa-T said...

gitu-gitu JITU...!

atreyu strange said...

setiap bangsa ada kekurangan dan kehebatan tersendiri. tapi tak baek la lu tgk yg jahat2 jek (buang bayi, etc) hebat. ciskek btol.

-azura- said...

Hampeh la ko... bukan sume camtu, dulu sape yg bw piala thomas balik? Adik beradik sidek gak... + cina 2-3 org..

-azura- said...

Tapi hafiz tu mmg takleh harap... kecik besor je aku tgk dia main

Anonymous said...

bodoh gile ko ni...komen kampung

Anonymous said...

aku tau ko sayang orang melayu, tu sebab mudah kecik hati...

Anonymous said...

ha'ah...main perempuan..menganggur...main blog..kayuh beskal...kutuk orang..

-azura- said...

Anonymous : dah org kampung.. komen kampung arr.. ada aku kesah?!

aku komen pun bukan nk amik siyes apa yg en. Luca ni tulis, saja nk meriahkan suasana je. yg ko emosi lebih apesal?

Luca De Ketiak said...

amboi.. sekejap je telekom wat hal lu orang nak gaduh2 kat sini.

gaduh la gaduh..orang cina tepuk tangan.

hahaha!

-azura- said...

Bukan gaduh la en. Luca..
saje gurau2, bermesra.. ahaks!

Nur Wajdan said...

akak syak la kan, team kita ego sgt la masa piala thomas tu. dah tau si chong wei tu ada badi dgn lin dan yang semua tempat dia 'dan' ambik bulu tangkis tu, bagi la choon han the 'honour' utk jumpa lin dan. chong wei letak single kedua, hafiz kekal single ketiga. beregu utama negara letak game ke dua. first game biar zakry and partner kene belasah dulu... sekurang2nya aga gak la peluang cium piala thomas tu (kalau memang dgn indo la)... ini tak, baru 3 game Malaysia dah tersungkur. sadisss

-azura- said...

Strategi yg bagus tu kak nur.. tp sayang semuanya sudah terlambat...huhuhu

russel hermaine said...

I'm American whom understand Malaysian way of conversation. I'm proud with Malaysian badminton player. Why should a Malaysian not proud of? You should support and not giving some unreasonable reasons! You've never know their feelings because you're not in their places. I wonder if you all can play the same as they. surely NOT. because you aren't them. Thus, you should think before you type or wrote something. A successful person will think before take action.

"People who never play for the game but loved the game will support with a moral action, NOT critics!"

Thank You.