Tuesday, June 15, 2010

(peraduan) siapa jejaka misteri ni?

lu orang takde duit nak beli buku pidomat?

atau lu orang memang kedekut taik idung masin?

usah gusar, gua ada penyelesaiannya...

mudah saja!

1. cuba teka siapa jejaka misteri di atas ni.
2. bagi slogan tak lebih dari 10 patah perkataan, slogan berkenaan ape? ikut suke lu orang.

mana2 yang gua berkenan, gua iktiraf sebagai pemenang.

hadiahnya: Buku SEMBANG KENCANG - Fdaus Ahmad. ni versi rare punye. stok no.001.

gua bukak peraduan ni sampai gua rasa gua nak tutup. pemenang akan gua hubungi.

gudluck for ur exam!

12 comments:

Anonymous said...

bosan...

Cikgu Amir said...

skima jawapan kuiz:

1.en zawavi..(aku rasela...)
2.semoga Allah berkati segala usaha En.Luca,amin. (slogan bodek tdk lebih 10 pth perkataan..heheh)

CikDya said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Peraduan syok sendiri. Gila.

eDdY said...

jwpn gua: bapak gondol..pak cik zawavi...betol x???

slogan: gua mmg nak buku SK..x beli lagi sbb gua tgh pokai..haha

jo said...

entah2 pakcik duduk selang 13 buah rumah daripada rumah makwe lu tak?

ah. celaka. gua dah pesan baru nak keluarkan kontes..

john,paul,ringo,george said...

first !

john,paul,ringo,george said...

err,luca dah tukar,bukan gua first,pundek

fndrocka said...

abah pidomat

slogan : gua rasa gua menang

mohd faris bin mohd aladin said...

mamat nie sumpah gua knal.
die nie la bapak kpd sarjan misai yg blakon kat gerak khas dlu.
tgk misai pun gua da dpt cam..

areleaf said...

ooo,gua kenal pakcik ni..bapak pidomat iaitu encik zawavi..beliau jugak merangkap bapak mertua pada cikgu kuala kubu..


slogan:beratus sembang kencang boleh dicari,mana nak sama en.zawavi seorang.


gua dah mula dapat bau kemenangan..

[ o k e d ] said...

bapak pidomat dah terang teranglah encik Ahmad, Zawavi tu kan apok Gondol. Kenapa gua tak boleh nak tengok gambar tu? ciss, boikot gua?