Thursday, July 8, 2010

(gua) sesekali bergossip macam melodi ni, best gak.


gua dengar cerita, minah ni bagi notis berenti keje 24 jam dengan syarikat tb terkemuka, puaka astro. huh! gua ada beberapa persoalan.

1. kenapa minah ni berenti? notis 24 jam plak tu.

2. asal cerita ni tak berapa sensasi? sqf ni tak top ke?

3. nape gua tibe2 macam madefaker boleh tulis gossip pasal minah ni?

o.k, gua harap astro boleh jawap. gua memang dendam lama dah ngan astro ni. cas mahal2 tapi time ujan takde siaran. update fesbuk guna bahasa inggeris, rampas siaran piala dunia dari rakyat malaysia dan panggil abbas saad jadi pundit bola sepak.

o.k no.2, nape gua tak potong je astro kalo gua dendam sangat? jawapannya, gua punye wang, gua punye suke la..

2 comments:

she-G said...

hahaha..ayat las tak tahan...
tak kesah la...duit awak kan..slamat la mengkayakan astro tuhh

Tiger MOm... said...

hahaha,,, best ah,,