Monday, December 19, 2011

Membeli Kereta

Petang tadi, sementara menunggu pakcik Astro datang, gua pergilah ke sebuah kedai menjual kereta di Damansara Perdana.

Hajat di hati gua nak beli sebuah kereta yang diimpikan.

Setibanya di kedai tersebut, tiada seorang pun salesman datang melayani gua. Abis seluruh kedai tersebut gua jelajahi tapi masih tiada seorang salesman pun menunjukkan diri.

Celaka betul. Padan muka celaka2 dekat situ sebab hilang satu pelanggan.

Gua nekad nak pergi kedai2 lain melakukan perkara sama. Dan mana2 kedai yang salesman nya melayan gua dengan baik dan bersungguh tanpa prejudis, gua akan beli kereta daripada dia.

Dear Salesman Kedai Kereta dekat Damansara Perdana tadi,

Fak u Pig! Lu patut layan semua orang yang masuk kedai lu. Paham?

5 comments:

Wadi AR said...

ouhh, paham

Telor Power said...

kehkehkeh lu usya kereta x6ke apa bro?

bact. said...

kahkahkah.
dabel standet la tu..
lu pegi pakai seliper jepun mana org nak layan.

cilaka betul

Abi-iRFAN said...

Cerita yang sama jadi kat gua a few years ago.. Tapi yang hamjadahnya, salesman melayu yang buat tak layan kat gua. Tapi nasib baik ada sorang salesman cina, dia memang layan gua tanpa prejudis. Finaly, gua ambik satu kereta dari tangan dia. Salesman melayu tu tengok macam bengkek sebab tak ambik kat diorang.

Adib said...

memang mcm tu lah..xpyh lah kedai kereta, kalau aku masuk kedai baju pun mcm tu..igt aku xde duet nk beli baju.. time nak bayar aku keluar credit kad..baru sibuk duk tunjuk new arrival..

p/s: sbb xde duit guna credit card..hehe