Monday, September 14, 2009

(ayan) takde internet pun takpe

2-3 ari ni gua tengok ayan selalu sangat datang opis gua. gua memang tak kesah sangat coz gua tau dorang datang opis gua coz nak main internet. tolong budak2 gua wat keje taknak, kalo tolong pun, 5 minit je, pastu main internet sampai 5 pagi. lagi2 kulop, datang opis buat2 tanya ali, nak tengok myspace tu bukak jela, tak payah cas2 nak cari ali. memang gua cadang nak wat macam cybercafe charge dorang rm5 sejam, tapi gua pikir2 taknak bagi nampak sangat gua ni kapitalist, gua pendamkan je hasrat gua tu. kira sedekah la, dapat pahale.

tapi satu perkara memelikkan gua. kulop memang gua pasti dia selalu guna internet opis gua coz nak tengok myspace dia (orang teluk intan memang ketinggalan zaman sket, masih layan myspace). yang musykilnya datang dari ayan. pc yang selalu ayan port tu mana ada connection internet. gua sangat pasti coz ini kan opis gua.

huh! tapi cepat je gua tangkap perangai setan ayan ni. baru gua tau kenapa minatnya cenderung lepak di pc tu walaupun takde internet. pc tu harddisknya terletak sume keje2 jahat ayan yang dulu2. sebelum ni pc tu rosak, gua anta pegi repair, kembalinya pc tu bermaksud kembalilah koleksi berharga ayan selama ni.

patutlah gua tengok dia dok senyum2 tengok monitor. cis!

untuk pemahaman lanjut, klik SINI.

p/s: kelmarin gua tengok dia da bawak pendrive dia. nak selamatkan koleksi kesayangan la tu!

10 comments:

she-G said...

1st kah aku..hahaha

she-G said...

incik luca..sugus ai tak paham...pasal pe neh?

Luca De Ketiak said...

lu klik SINI tu.. baca situ baru lu paham apakah koleksi tersebut!

Aminah said...

gile geli..pe kes tengok porn versi tua2.....xseleraaaaaaaaaaa...

tengok porn kene senyum e

aBoi said...

haha...siput tol !

haan said...

ayan dah maju!
idop ayan!

nizamsani said...

adoi la.

she-G said...

mekasih...baru pasan SINI tuh...dan trima kaseh gak...wat menambahkan ketuaan ai dgn mengerut kening dan dahi setelah membaca entry neh..tak sonoh tooll

Luca De Ketiak said...

minah,
ada la tu aksi menarik smpai dia senyum2. hahaha!

aboi,
bkn siput. kerang. hahaha!

haan,
maju ape?

nizam,
da selera dia.

she g,
lenkali tgk leklok. hahaha!

dzull82 said...

ayan dah transfer semua dalam thumdrive.....